Menu

08 maja 2016

Nivea Fresh Natural roll-on

Recenzja: Nivea Fresh Natural roll-on
Co obiecuje producent? Nivea Deo Fresh Roll-on zapewnia długotrwałą świeżość, delikatną pielęgnację i skuteczną ochronę. Nie zawiera alkoholu. Nowa formuła - bezbarwna, krystalicznie czysta mikro-emulsja zawiera mikroskopijne kropelki lipidów, zapewnia 48-godzinną świeżość.

Opinia:  Aplikacja produktu bez problemu. Nie zacina się, kulka nie zasycha. Zapach jest neutralny, lekko wyczuwalny. Nie miesza się on z nutami perfum. Z biegiem czasu przestałam zwracać uwagę jego na zapach, chyba z przyzwyczajenia. 
Kosmetyk nie podrażnia pach nawet świeżo po porannej depilacji. Wchłania się szybko. Działanie tego specyfiku spełnia moje oczekiwania. Naprawdę dobrze chroni przed potem. Używam już ponad pół roku i sprawdzała się. Zapewniała całodniową ochronę. Bez brzydkich plam na ubraniach oraz nieświeżego zapachu. 

PLUSY PRODUKTU:
+ wydajność,
+ szybko się wchłania,
+ dobrze działa jako antyperspirant,
- bardzo atrakcyjna cena.


MINUSY PRODUKTU:
- Brak.

Ilość zużytych opakowań: 1
Czy kupię ponownie?: tak

8 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że pierwszy raz widzę to na oczy :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama używam tego antyperspirantu, ale u mnie nią daje jakiegoś spektakularnego efektu. Zresztą chyba jeszcze żaden produkt nie sprawił, że się mniej pociłam. Fakt faktem, że zapach ma bardzo neutralny ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jesteś w takim wieku, też przez długi czas nie mogłam zapanować, a potem nagle wszystko "ucichło" bez śladu.
      Wpadne na bloga w wolnej chwili :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz spotkałam się, aby jakiś produkt nie posiadał minusów!
    Czas przetestować :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za takie grosze to pewnie :)

      Na bloga wpadne w wolnej chwili :)

      Usuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.